چرا بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 به گرفتگی عضلات
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 به گرفتگی عضلات

گرفتگی عضله هستند علائم شایع در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است که می تواند کیفیت زندگی بیماران را به راحتی تحت تاثیر قرار و خواب. چرا بیماران مبتلا به مرحله 4 CKD به گرفتگی عضلانی و گرفتگی عضلات پا؟ تشخیص پاسخ می تواند کمک به بیماران درمان صحیح شرایط.

به طور کلی، سلامت عضله است که به دقت تعادل الکترولیتی مربوط. در مرحله 4، بیش از 70٪ از عملکرد کلیه از دست داده است، به طوری که کلیه ها قادر به انجام کار خود را به طور معمول. سپس، تغییر تعادل الکترولیتی و به راحتی در برخی از اختلالات مانند فسفر بالا، کم کلسیم و پتاسیم تولید می شود. همه این شرایط می تواند به گرفتگی عضلانی به آسانی منجر شود.

علاوه بر عدم تعادل الکترولیت، گردش خون ضعیف است همچنین یکی از دلایل گرفتگی عضلانی. با کاهش در میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، خون کمتر است هر دقیقه فیلتر شده است. این به راحتی می تواند باعث گرفتگی عضلانی.

بر اساس علل، روش های مختلف می تواند به مقابله با این مشکل کمک کند. اگر شما مزمن کلیه بیماری های مرحله 4 و این علائم، شما می توانید دکتر را آنلاین به طور مستقیم مشورت کنید.

1 ماساژ: این درمان طبیعی و بدون هر گونه عارضه جانبی است و می تواند کمک به بیماران بهبود گردش خون و کاهش گرفتگی عضلانی.

2 گرم فشرده درمان: قرار دادن دو کیسه پر شده با گیاهان دارویی چینی گرم در پایین کمر، به طوری که مواد تشکیل دهنده موثر از داروها ممکن است ضایعه کلیوی به طور مستقیم برسد. این می تواند کمک به بهبود عملکرد فیلتراسیون کلیه، تا حدی، به منظور خارج کردن مواد زائد و تنظیم تعادل الکترولیتی.

3 نور درمانی آلودگی خون: در این روش درمانی با هدف درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه از ریشه و بازسازی ساختار کلیه است. هنگامی که کلیه ها می تواند کار خود را به طور معمول انجام دهید، گرفتگی عضلانی خود به خود ناپدید می شوند.

اگر شما هنوز هم هر گونه شک در مورد مطالب فوق، شما می توانید آن را در فرم زیر را ترک کنند. کارشناسان کلیه در اینجا شما را در 24 ساعت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان اپراتور Claro آلودگی خون ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: